Cuma, Haziran 16, 2006

Beni tanıdınız mı ?

28 Eylül 1934 yılında doğdum.
Dünyaca ünlü bir film "artiziyim."
70' li yıllarda delikanlıların rüyalarını süslerdim.
Beni tanıdınız mı ?
Bu soruyu doğru yanıtlayanlar hiç bir şey kazanamayacaklar.
Sadece bravo diyeceğiz...
---------------------------
Geçen sorumuzun doğru cevabı Tülay Özer idi...
"Bilen arkadaşlarımız bizden bir kırkbeşlik plak kazandılar..."
demek isterdik eskiden olduğu gibi...
Ama ne 45' lik plak kaldı ne de plak çalacak pikaplar.
Bilen arkadaşımız sadece bir CD kazandı...
Onu da verir miyiz vermez miyiz bilmiyoruz.

4 Comments:

Blogger seda said...

Tanıdım elbette:)

Tülay Özer değil mi?

18/6/06 02:00  
Blogger Editör said...

Evet sevgili seda, Tülay Özer... Peki şarkısını da hatırlaya bildiniz mi ? Neydi o meşhur şarkısı ?

19/6/06 09:37  
Blogger seda said...

İkimiz bir fidanız:))

Çok hoşuma gitti doğrusu:)

Yenilerini bekliyorum:)

21/6/06 00:01  
Blogger Editör said...

Evet, tebrik ediyoruz, bildiniz ve bizden bir adet 70 li yılların müziklerini içeren CD kazandınız. Hediyeniz ilk fırsatta gönderilecek. :-)
Yeni sorumuz yarın. :-)

21/6/06 00:06  

Yorum Gönder

<< Home

web page hit counter
Charleston Cash Advance